Akcja promocyjna Karkonoszy

0
2600

Ten trudny czas to ogromna szansa by wreszcie zacząć rozsądnie współpracować i promować nasz region- mówią gestorzy branży turystycznej z Karkonoszy. 

A taka szansa może się długo nie powtórzyć. Już w czerwcu będzie można w największych miastach Polski zobaczyć 100 bilbordów z hasłem „Karkonosze tak blisko tak bezpiecznie”.  I to za bezcen.

To jest pierwszy raz w historii naszego regionu kiedy mamy szansę na tak dużą outdoorową agencję. Musimy pamiętać, że jeden bilbord w dobrej lokalizacji to jest 5 tysięcy złotych miesięcznie. My dostajemy to za 360 złotych czyli de facto za koszt wydruku i wyklejenia– mówi Piotr Kozioł, właściciel pensjonatu ze Szklarskiej Poręby.

A jest o co walczyć. Według szacunków w Karkonosze przyjedzie około połowę mniej turystów niż w zeszłym roku. Pomóc może tzw. Bon turystyczny oferowany przez państwo jednak i tak Dla małych pensjonatów może być to ostatni sezon.

Tylko w Szklarskiej Porębie z turystyka związanych jest blisko 90% mieszkańców. W akcję Lokalnej Organizacji Turystycznej włączyć się mogą nie tylko hotelarze ale i właściciele restauracji, sklepów czy hurtowni. Juz zaangażowały się inne górskie miejscowości takie jak Karpacz czy Jelenia Góra. Do zebrania jest 100 tysięcy złotych. 

https://www.facebook.com/strimeo/videos/727227744680849/?xts%5B0%5D=68.ARCok33GJNzP-d6pnZLVfiMznQCDY93NNWI2VcZZVVt7RTRoClCLTTHtmTOdqgrnFf-wH0s7We3JowldtWJg0GWm-vg0oWQjA2yD5TN_a5igPFnorwtzIYKLlP5uU4ZrnHhp-PmbGXJBSk1gK8hzkJ303vJ9QlYZsABqbtf12jzMZwmfx8pEJf-jM30tUbOr5pgZY8U48KzB-ogWxtT8oaBq_eJ5pgS_j_QZTeJeYu0kFzEun4qQQei8fPGXEyvl4gu5m1R0A3gfpInsp83tyByRTD1LYBDAbZlw5cuBrDUYhRnLXQincNFG93xagz5dw8sYTYWuMUUa2RaAAEeJFy_sHt-0O-6ZM80TOA&tn=-R