Komunikat w sprawie przyjmowania wniosków na dodatek osłonowy
KOMUNIKAT
W SPRAWIE PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW
NA DODATEK OSŁONOWY
Szanowni Państwo!
Z dniem 4 stycznia 2022 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym. Wnioski o ustalenie prawa do dodatku osłonowego będą przyjmowane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze w Dziale Świadczeń Rodzinnych (Aleja Jana Pawła II 7, parter).
Wnioski będzie można składać:
- elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP – od dnia 4 stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r.;
- tradycyjnie (papierowo) – od dnia 4 stycznia do 31 października 2022 r.:
- wrzucając wniosek do urny podawczej zlokalizowanej na parterze Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze (Aleja Jana Pawła II 7) oraz do urny podawczej zlokalizowanej w Wydziale Gospodarki Mieszkaniowej Urzędu Miasta w Jeleniej Górze przy
ul. Ptasiej 2-3, - osobiście – wnioski będzie można złożyć bezpośrednio w Dziale Świadczeń Rodzinnych (parter Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, Aleja Jana Pawła II 7), pod warunkiem zachowania wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w Ośrodku.
Wzór wniosku można pobrać bezpośrednio pod tym adresem:
https://www.gov.pl/attachment/c9ecdd68-e3aa-47b7-9a8b-d2020c82f2ef
Tekst ustawy o dodatku osłonowym jest dostępny pod tym adresem:
https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2022/1
Autor: redakcja UMJG